سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرامیک

سرامیک در تلفظ کلمه ی یونانی به Keramos معروف می‌باشد که به معنی سفالینه و یا سفال پخته شده است. در واقع پیدایش این هنر توسط انسانهای اولیه بوده و قبل از کشف و استفاده از فلزات و گلهای رس انجام می‌شده است . گل رس در صورت مخلوط شدن با آب و درجه حرارت نسبتا پائین پخت آنها استفاده کرد . آلومینوسیلکات که خاکهای رس خود آنها بشمار می‌آیند ، که از عناصری مثل سیلیسم ،اکسیژن ، آلومینوم  ساخته می‌شود . که در واقع این سه عنصر هم در حدود 85 درصد پوسته جامد زمین را تشکیل می‌دهد ...  زمین شناسان این سه عنصر را از اصلی ترین عنصرها می دانند . در حالت کلی سرامیک از دو قسمت تشکیل می‌شود که : 

- قطع سفالی که در اصطلاح بیسکوئیت اصلی که قسمت اصلی و استخوان بندی را تشکیل می‌دهد . 

- لایه‌ی روئی آن که از معمولا از جنس شیشه می‌باشد که بدلیل ظرافتی که دارد آسیب پذیری زیادی دارد. 

- استحکام و مقاومت سرامیک بیشتر از کاشی می‌باشد: که دارای جذب آب کمتری به نسبت کاشی می‌باشد . و کاربرد آن در کف و بدنه می‌باشد . در صورت اینکه سرامیک کف نیاز دارید مثلا برای کف حیاط پیشنهادی که به شما می‌شود انتخاب محصولی مقاوم که دارای لعابی زبر ، و سطحی برجسته دارد . در تصویر زیر نمونه سرامیک سنگچین قهوه ایی با ابعاد 33*33 درجه 2 می‌باشد .   

 

سرامیک سنگ چین قهوه ایی با ابعاد 33*33 و با کیفیت درجه 2

سطح برجسته‌ی سرامیک سنگچین قهوه‌ایی بخاطر برجستگی که دارد باعث که سر نباشد ، و دیگر اینکه در فصل زمستان چون بارش برف و لغزندگی دارد راه رفتن روی سطح آن باعث می‌شود که ضربه گیر باشد . این محصول از دسته سرامیکــــهایی است که در چهار طرف آن گل تشکیل می‌شود و از دو رنگ کرم قهوه‌ایی تولید شده است . گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت این محصول را برای مشتریان خود در سایت فروشگاهی خود به معرض فروش گذاشته است .